środa, 11 czerwca 2014

Prolog

Jak bardzo życie może obrócić się w przeciągu kilku miesięcy? Jak bardzo człowiek może zmienić się w przeciągu kilku dni? Czy jest wstanie zmienić się z dnia na dzień? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? Ja nie. Do tej pory wiodłam beztroskie życie w Londynie. Tak do tej pory... Jestem Mackenzie, mam 17 lat i jak wcześniej wspomniałam mieszkam w Londynie. Uwielbiam teatr. Tam można oderwać się od rzeczywistości. Trenuje balet, ale to nieciekawa historia na inną okazję. Jak byłam mała chciałam być księżniczką, chyba o tym marzyła każda dziewczynka. Przez ostatnie lata mojego życia trenowałam alby zostać baletnicą, choć w głębi duszy chciałabym być kimś innym. Myślałam, że Londyn to moje miejsce na ziemi. Jedne, niby niewinne wakacje zmieniły mój pogląd na świat, na przyszłość. Ta historia jest zagmatwana i dosyć nietypowa, aby ją zrozumieć musimy cofnąć się trochę wstecz...

~~~
 A oto i prolog na moim nowym blogu. Mam nadzieję, że się podoba. Zapraszam do obserwowania, komentowania i dalszej lektury! xoxo (:

19 komentarzy:

  1. Boski rozdział! <3 Chce już następny plz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tori<3 Następny pojawi się wkrótce, na razie czekam na czytelników ^^

      Usuń
  2. Wow, taki krótki, a już mnie wciągnął! pisz next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :) Będę czasami zaglądać, mimo że nie znam R5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wiele dla mnie znaczy<3 :) Pozdrawiam najlepszą szabloniarkę ever <3 :)

      Usuń
  4. Zapowiada się super! Kiedy zaczniesz pisać tekst ? <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... Iga, nawet nie wiesz, jaki ja czuję wstyd w takich momentach.
    Piszesz komentarze na moim blogu, mówisz, że mam niezwykły talent do pisania i że mi zazdrościsz... Dziewczyno, ja się pytam CZEGO?
    To dopiero początek, a ja i tak już jestem w niesamowitym wrażeniu, cała zachwycona i totalnie uzależniona!
    Blog jest świetny, masz talent i przy okazji, cudowny szablon :)
    Czekam na dalszy ciąg... pisz go szybko, ja przez ciebie zaczęłam znowu obgryzać paznokcie z ciekawości :***
    Pozdrowienia,
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, nawet nie wiesz ile ten komentarz dla mnie znaczy *-* Jeju dziekuje Ci bardzo bardzo <3 Jedna z moich blogowych idolek pisze mi cos takiego... Nie wierze.. *.* Ciag dalszy pojawi sie jutro :) Ja czekam na nexta u ciebie, bo po prostu po twoim ostatnim rozdziale wchodze codziennie na twojego bloganz nadzieja na nowy rozdzial<3 Jeszcze raz ogromnie dziekuje za te cieple slowa <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko się zapowiada ! *-*
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału !! :D
    Masz talent i to ogromny, co widać już w prologu, a co dopiero będzie w rozdziałach ? :D Będzie wielkie BOOO-OOOM !!! :)
    Czekam z niecierpliwością na rozdział ! :>

    ~ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawie, ciekawie :)
    Szybciutko dodawaj następny
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie^^ Na pewno będe czytać :)

    Zapraszam domnie: samotnosc-depresja-r5.blogspot.com
    Prowadzę blog z opowiadaniem fantastycznym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klakson pisze bloga!! :D :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. No no Iga fajny blog :** /Ania K. kl. Ib :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boszz a ja tak uważałam żeby się nie wydało, że to jest mój blog... no nic ja mam chyba za długi język bo a to powiem jednej osobie a to drugiej i wiadomość się rozeszła... xD Jestem ciekawa kto jeszcze wie, że piszę te wypociny :D Czuję się trochę zażenowana xD Się rozpisałam... już jestem cicho :x

      Dziękuję Aniu :** (:

      Usuń
  12. Jakie wypociny? Jak będą dalsze rozdziały to na pewno będziesz miała więcej czytelników, tylko potrzeba na to czasu. Trzymam za Ciebie kciuki :***/ Ania.K

    OdpowiedzUsuń