czwartek, 8 lutego 2018

Co się dzieje, dlaczego nie ma rozdziału? - WYJAŚNIENIA

Hej Kochani!

To ja, mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu jest... Zniknęłam z sieci na długi okres czasu bez żadnego wyjaśnienia, lecz teraz chciałabym Wam tu wszystko szybko wytłumaczyć.

Ostatni rok był superciężki pod każdym względem. Kontynuacja opowiadania nie pojawiła się z następujących powodów:

1) szkoła - obecnie uczę się w jednym z lepszych liceów i totalnie nie mam na nic czasu. Zostały mi dwa lata edukacji szkolnej i końcowy egzamin muszę zdać bardzo dobrze, żeby zatrzymać się w Londynie na stałe. 

2) taniec - no i tu zaczął się ten największy problem. Tańczę kilka stylów w najlepszym zespole w kraju i cały czas wpadają mistrzostwa, spektakle... Przez taniec również ucierpiała moja szkoła oraz zdrowie.

3) brak weny - z czasem coraz ciężej pisało mi się rozdziały, chociaż były one lepsze technicznie od pierwszych. Postanowiłam zrobić sobie przerwę, lecz nie wiedziałam, że przeciągnie się ona aż tak długo.

To są główne powody dlaczego wieje tutaj pustka. Chciałabym przeprosić wszystkich, których zawiodłam, jest mi naprawdę przykro.

Kontynuacja pojawi się, jak najbardziej, pracuję obecnie nad nowym rozdziałem.

Obiecuję, doprowadzę tę historię do końca.

Kocham Was,

Iggy

15 komentarzy:

  1. Aj kochana!!!!<3 Cieszę się bardzo, że wkońcu dałaś jakiś znak życia :D Już się martwiłam, że do nas nie wrócisz :/ Gratuluję Ci dobrej szkoły, mam nadzieję że zdasz celująco wszystkie egzaminy i wszystko Ci się ułoży ;) :D Jeśli chodzi o taniec, to gratuluję Ci obecnych sukcesów i życzę kolejnych, :D I czekam na kolejny rozdział, mam nadzieję ż pojawi się wkrótce. Rozumiem, że każdy pisarz/pisarka może mieć blokadę twórczą, ale to minie ;) Nie porzuca pisania. Jesteś w tym świetna i masz do tego talent ;) Ale przedewszystkim błagam, nie zostawiaj nas znowu na tak długo!!! Buziaki i pozdrawiam ;) <3
    twoja najwierniejsza czytelniczka i fanka :) ;):D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wstawisz nowy rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Iggy :) Proszę, nie każ znowu tyle czekać. To strasznie frustrujące. Proszę napisz chociaż taki krótki rozdzialik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, kochana! Nie przejmuj się tym. Najważniejsza jesteś Ty, to siebie musisz stawiać na pierwszym miejscu. Czytelnicy zaczekają. Ja wciąż tu jestem. Bądź dumna z tego, że przynajmniej starasz się skończyć tę historię, choć już dawno mogłaś ją rzucić i zniknąć bez wyjaśnień.
    Love you,
    Rebeka Genevieve Livia Erato Black Lynch

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Kiedy wstawisz coś nowego? Bardzo chcę poznać ciąg dalszy tej historii :) Ja naprawdę rozumiem, że masz dużo na głowie, a czasu pewnie niewiele, ale obiecałaś, że dokończysz tę historię. Minęło jednak już 1,5 miesiąca, a rozdział dalej się nie pojawił ;( Proszę wróć na bloga. Masz taki talent do tego i nie powinnaś tego zmarnować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie next???

    OdpowiedzUsuń
  7. Halo?! Czy coś tu się jeszcze kiedykolwiek pojawi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś bardzo długo pracujesz nad nowym rozdziałem :/ Już powoli tracę nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obietnic się dotrzymuje. A tutaj pustka już od 4 miesięcy ponad. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To może powiedz chociaż kim jest "-N"?

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo? Iggy, jesteś tu? Kiedy pojawi się nowy rozdział? Przepraszam, że tak naciskamy. Domyślam się, że pewnie masz mnóstwo na głowie, a czasu niewiele, ale mogłabyś dać jakiś znak, czy coś. Naprawdę chcę poznać ciąg dalszy tej historii i myślę, że nie tylko ja, ale również inni czytelnicy ;) Odezwij się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ???? kiedy będzie nowy rozdział????

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę. Nie zostawiaj tak nas. Obiecałaś dokończyć tą historię

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz są wakacje. Rozumiem, że w ciągu roku można mieć mało czasu, ale w wakacje jest go o wiele więcej. Proszę napisz chociaż do równych 50-dziesięciu rozdziałów. Please!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń