piątek, 19 czerwca 2015

JUŻ ROK!

Nie wiedziałam jak zacząć tę notkę, więc będzie prosto z mostu! 11 czerwca minął rok od założenia Love Me Like That! Nie  mogę uwierzyć! Ten czas strasznie szybko minął! Chciałabym od razu podziękować wszystkim obserwatorom, czytelnikom i przede wszystkim osobom komentującym! Jesteście wspaniali! Może moje osiągnięcia nie są jakieś tam strasznie wybitne, ale i tak jestem dumna! Dużo się  przez ten okres zdarzyło i u mnie prywatnie, i w świecie naszych bohaterów. Po prawej stronie umieściłam sondę, która zawiera kilka wybranych przeze mnie wydarzeń. Głosowanie do 07/15/2015, do godziny 23:00. Waszym zadaniem jest głosowanie na swój ulubiony moment. :)
A teraz krótkie podsumowanie roku:
  • WYŚWIETLENIA: +28.000
  • OPUBLIKOWANE KOMENTARZE: 743
  • OBSERWATORZY: 31
  • OPUBLIKOWANE ROZDZIAŁY: 39
  • 3 NAJPOPULARNIEJSZE POSTY: 
  1. 1. 'Here comes that movie scene, the one you hate, so cliche...' 
  2. 31. 'I guess time's wasting, tick tocking, lip locking...'
  3. 39. 'Truth be told I miss you, truth be told I'm lying...'
Z tej okazji postanowiłam również naszykować coś specjalnego, związanego z -N. Ale to niebawem. ;)

Ostatnią sprawą są rozdziały u mnie: OLD przewidziany na jutro, a LMLT już jakoś na dniach.

To chyba wszystko na dziś.
Jeszcze raz bardzo dziękuję, że wytrzymaliście za mną rok! :)
Buziaki! ♥

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Życzę kolejnego udanego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Życzę kolejnego udanego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tutaj od kilku dni ale zakochałam się!!! ♥♥♥♥ czekam na next! xo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto rozdziałów, sto rozdziałów niech napisze, napisze nam. Niech napisze nam, a kto? Iggy!:D To już rok?;O A wyjade się jakby to było wczoraj:D No gratulacje!:*

    OdpowiedzUsuń